Cum îți administrezi firma(afacerile) ✅ în timp si dupa criza Covid-19⭐

Cum îți administrezi firma(afacerile) cu peste proaspat ✅ în timp si dupa criza Covid-19⭐

Cum îți administrezi firma(afacerile) cu peste proaspat ✅ în timp si dupa criza Covid-19⭐

 

✅  (COLTUC si ASOCIATII http://coltucsiasociatii.ro/) Va ajutam cu consultanta firme afectate de criza Coronavirus  

https://coltucsiasociatii.ro/consultanta-firme-criza-covid-19-coronavirus-coltuc-si-asociatii-afacere

Antreprenorii care au avut afacerile afectate după decretul președintelui pot solicita de la Ministerul Economiei cunoscutul certificat de situații de urgență (CSU). Site-ul http://prevenire.gov.ro/ este acum funcțional. Acest certificat, Galben sau Albastru, este necesar pentru a accesa anumite facilități, precum amânarea ratelor la credite (încă nu au fost publicate normele în Monitorul Oficial) sau a chiriilor și utilităților (facilitate introdusă prin OUG 29/2020).

 

Certificatele de situație de urgență sunt emise în două forme:


TIP 1 (ALBASTRU)
 – pentru întreruperea totală sau parțială a activității, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritățile publice competente, potrivit legii, în perioada stării de urgență decretate (afectați de Ordonanțele Militare)

 

TIP 2 (GALBEN) – pentru înregistrarea unei diminuări a încasărilor sau veniturilor în luna martie 2020 cu un procent de minim 25% față de media încasărilor sau veniturilor din perioada ianuarie – februarie 2020.

 

Certificatele se utilizează în relațiile cu instituțiile publice pentru obținerea de facilități/ măsuri de sprijin ori în relațiile comerciale, în condițiile legii.

Un solicitant poate cere eliberarea unui singur tip de certificat de urgență.

Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri eliberează CSU doar pe perioada existenței stării de urgență în România.

Certificatele sunt valabile fără semnătură și ștampilă.

 

  • Cum afectează epidemia coronavirus, în mod concret, compania dvs?
  • Există o rețetă a modului în care ar trebui să ne pregătim pentru o criză?
  • Va mai fi posibilă recuperarea economică în cursul acestui an?
  • Când se va încheia această criză?
  • Ce efecte are scăderea prețului petrolului asupra consumului și investițiilor?
  • Există și o parte bună a acestei crize? O jumătate plină a paharului?
  • Care ar trebui să fie primele 3 decizii prioritare în sectorul energetic?
  • Cum vedeti proiectele legislative privind scutirea de la plata facturilor la utilități pe o perioadă de trei luni?
  • Ce trebuie să știe un antreprenor pentru a trece mai ușor prin criză?
  • Cum privesc oamenii de afaceri reacția statului în fața noului coronavirus? Sunt măsurile luate suficiente?
  • La ce se așteaptă mediul de afaceri în continuare?

 

DACA AVETI O FIRMA VA RUGAM SA NE ADRESATI INTREBARI PE WHATSAPP 0745150894 SI EMAIL: contact@coltucsiasociatii.ro

 

✅ Consultanta Firme Afectate De Criza Covid-19 ⭕

COLTUC si ASOCIATII ✅ Consultanta Afaceri , Recuperari Creante, Infiintari Firme, Consultanta GDPR ⭐

Un comentariu la „Cum îți administrezi firma(afacerile) cu peste proaspat ✅ în timp si dupa criza Covid-19⭐”

Lasă un comentariu

EnglishRomanian